Autor Wiadomość
Grzechu
PostWysłany: Pon 17:17, 19 Mar 2007    Temat postu:

do misiek_r1 mozesz sie odezwac domnie na gg(10091562) bo mam pilna sprawe do ciebie Cool chodzi o r1:D
mlodyyy
PostWysłany: Sob 18:39, 17 Mar 2007    Temat postu:

ten post na gorze to moj:)
Napisałeś go jako gość a ja wpisałem twoją nazwę użytkownika żeby wszyscy wiedzieli Smile Kamilo_NSR 125R
Młodyyy
PostWysłany: Sob 18:36, 17 Mar 2007    Temat postu:

do grzecha-raczej odpusc sobie robienie tuningow bo malym kosztem tego napewno nie zrobisz a co najwyzej mozesz popsuc.Jedynie w gre moze wchodzic caly zestaw:kompletny wydech,dysze dynojet,filt K&N tak jak pisal Grosik.No ale za taki zestawik mysle ze lekko trzeba wydac ok 1000zl Wiec pytanie czy warto wydac taka kase zeby moc wzrosla o ok 3-5 koni?Z gazu to jedynie ida na gume motocykle powyzej 600cm.Osiagniecie tego w 125 raczej niemozliwe.Radze Ci jezdzic tak jak jest a kiedys przyjdzie czas na motor co idzie z gazu na gume i leci 180:D

do misiek rf-czytalem ten tekst ze scigacza chyba z milion razy.Z tego co pamietam to jest yamha 2001r(albo 2000) ale to i tak jeden hu.. bo to to samo co my mamy Very Happy

A co do zmiany samego filtra na K&N-sam zmienialem(w gs) i uwazam ze on nic nie daje.A jesli daje to na tyyle ze jest to napewno wogole nieodczuwalne.Moze ciut inny dzwiek zassysanego powietrza.Plus jest jedynie taki ze ma sie filtr ktory wystarczy odpowiedni czyscic i nasaczac a mamy wtedy filtr dozywotni.Jesli bede mail za duzo o 100zl i nie bede mial je na co wydac to pewnie sobie taki kupie zamaist zwyklego:)
misiek_r1
PostWysłany: Sob 13:58, 17 Mar 2007    Temat postu:

no moze i masz racje ale koles piszacy ten artykul posiada wlasnie yamahe r1 z 99roku wiec nie pisze tego bezpodstawnie,do grzechu no juz powoli proboje na jedynce idzie bez prolblemu z dwojki narazie nie potrafie wyrwac jej ale to mysle ze kwestia wyczucia motocykla i zmiany opony bo mam lysa....a motocykl mam dopiero tydzien czasu
Kamilo_NSR 125R
PostWysłany: Sob 13:26, 17 Mar 2007    Temat postu:

Heh grzechu jesteś troche za bardzo wymagający co do 125 żeby ona sama bez rwania kierownicą szła na gume potrzebowała by 2 razy tyle mocy to tylko 125 a w RS jest lekki przód i itak możesz się cieszyć że z gazu na gume idzie z podrywaniem w NSR przód jest nieźle cięzki i w moim przypadku żeby ją poderwać musze pociągnąć kierownicą od 7 tyś obr. i itak wysoko w góre nie pójdzie myśle że spróbuj podrywać ją z podnóżków pasażera wtedy powinieneś galancie ujechać ale wiesz dobrze że wrazie gleby idzie zadupek i boczki więc ja wolałbym używać MoTo do normalnej jazdy chcesz śmigać na gumie kup 600ccm to tylko 125 i sama z gazu na gume nie pójdzie
Pozdro Smile
grosik
PostWysłany: Sob 12:35, 17 Mar 2007    Temat postu:

Do misiekr1. Spalanie nie wzrasta w kazdym motocyklu. Ja u siebie nie zauwazylem wiekszego spalania wiec nie mozna powiedziec ze sportowy filtr powietrza powoduje wieksze spalanie. Polecam lekture na usernecie, np:

"Niektore motocykle znosza zmiane z papierowego filtra na K&Na bez
regulacji, inne trzeba dostroic, a jeszcze inne chodza na K&N gorzej.
Tak samo spalanie - jedne pala tak samo, inne minimalnie mniej albo
wiecej. Czasem da sie spalanie poprawic regulacja, czasem nie. Roznie
bywa. ... "

Na scigaczu czesto zdarza im sie palnac glupoty (miedzy innymi test k4 z tego co pamietam) , pozatym lubia generalizowac wiec nie powolywalbys sie na nich.
Grzechu
PostWysłany: Sob 11:17, 17 Mar 2007    Temat postu:

a misiek r1 jak ci chodzi r1 ??? jezdzisz juz na gumie?? bo mój sasiad wywywał ja na 4 na jedno Laughing
misiek_r1
PostWysłany: Sob 11:06, 17 Mar 2007    Temat postu:

do grosik:
tekst ze scigacza.pl=>
Jeżeli chodzi o silnik, to stanowi on klasę sam dla siebie i tylko Suzuki GSX-R 1000 może stawić mu czoła. Serce motocykla to prawdziwy potwór. 150 KM i kosmiczny moment 108 Nm pozwalają na wręcz kosmiczne doznania. Jedziesz 80 km/h na ostatnim biegu, odkręcasz manetkę gazu do końca. Do Twoich uszu dociera basowy odgłos zasysanego do airboxu powietrza. Spoglądasz na prędkościomierz – jest 180 km/h. Myślisz – to niemożliwe! Ale takie są fakty – ten silnik to prawdziwy potwór. O dziwo, zadowala się małymi, jak na tę klasę pojemnościową, ilościami paliwa. Przy prędkości około 120-140 km/h spalanie wynosi 5,5 l/100 km. Przy dynamicznej jeździe i wariactwach na tylnym kole wzrasta do 8,5 l/100km. Założenie sportowego filtra powietrza zwiększa zużycie o jeden litr.
Grzechu
PostWysłany: Sob 10:58, 17 Mar 2007    Temat postu:

no masz racje kamilo ze tuning na 160 jest zadrogi ale ja mysle o czyms zeby poszła to 180 bo ni duzo mi brakuje do tego i zeby była mocniejsza bo chce na jdnum smigac i juz idzie na jedno z gazu Laughing ale jak trzeba ja troche pociagnac rekami:( a chce zeby normalnie szła na jedno i max jedzi koło 175 Cool i mam dostep do tanich uzywek jesli chodzi o tłumiki i jakies tam czesci Wink ale jesli chodzi o v-max to kawałek i juz mam 175 prawie bo bardzo dobrze sie zbiera Cool pozdro dla RRR




________________
APRILIA RS 125"06
Kamilo_NSR 125R
PostWysłany: Pią 21:33, 16 Mar 2007    Temat postu:

Filtr stożkowy-zmieni z deka dźwięk MoTo na bardziej basowy.Z tłumikiem w 2-suwach trzeba mieć pojęcie tam odpowiedniej wielkości i kszałtu komora rozprężania tzw. dyfuzor pomoże w osiągnięciu większej mocy tu ratuje jedynie kompletny układ wydechowy arrowa gianelli itp. a te układy są bardzo drogie i koniecznie potrzebna będzie regulacja gaźnika.Gość na pewnym forum ma RS 125 2003 rok gaźnik 34mm od RS 250 i kompletny układ Arrowa i wyciska z niej 180km/h i potrzebuje do tego galantego kawałka drogi.Można też pokusić się o zmiane zębatek na seryjnym cylku mamy wybór albo na moc i słabszy V-max albo na prędkość mniejsza moc i słabsze przyśpieszenie i wtedy MoTo może nie wkręcać się na maksymalne obroty na biegu więc V-maxu dużo większego to nieda.Potem ratuje nas wymiana Cylindra na np. 160ccm Poliniego(Koszt 2000zł) do tego przydał by się wzmacniany wał i łożyska żeby to sie nie rozleciało do tego kompletny układ wydechowy i gaźnik wtedy wyciśniesz ponad 40 KM i V-max około 200km/h a za części wydasz jakieś 5tyś zł więc sie nie opłaca Smile Wiem troche o 2-suwach i tuningu więc jak coś to pisz do mnie Razz Very Happy
Pozdro Smile
Grzechu
PostWysłany: Pią 20:07, 16 Mar 2007    Temat postu:

No wiesz gorsik ja chetnie bym wskoczył na jakas 600-tke ale ja mam 14lat i mi starsi niechca kupic nic wieksz Cool ego
grosik
PostWysłany: Pią 19:29, 16 Mar 2007    Temat postu:

poszukaj sportowych dysz Dynojeta. ALbo nie kombinuj i kup moto z wieksza pojemnoscia:)
Grzechu
PostWysłany: Pią 18:52, 16 Mar 2007    Temat postu:

no moja ma gaznik i chyba wymienie wydech Laughing ale mysle o gazniku 34mm bo mam 28mm
grosik
PostWysłany: Pią 18:20, 16 Mar 2007    Temat postu:

filtr stozkowy nie powoduje zwiekszenia zuzycia paliwa ! poprostu wplywa na lepszy "przeplyw" powietrza. Zmiana wydechow napewno pomoze. Ty masz gazniki ?
misiek_r1
PostWysłany: Pią 17:38, 16 Mar 2007    Temat postu:

z wydechem nic nie kombinujj bo dwusow jest bardzo czuly na zmiane podcisnienia w wydechu w dwusuwie mozna podniesc moc wydechem nawet o ponad polowe ale to jak ktos ma pojecie i naczescie przy uzyciu specjalnych czesci w tym przypadku kompletnego wydechu sportowego filtr na pewno ci pomoze chociaz i zwiekszy zuzycie paliwa jezeli chodzi o zasade dzialania filtru stozkowego to zmienia on dawke powietrza dostarczana do mieszanki choc sie moge mylic

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group